vrijdag 4 februari 2011

Beste Ploegleider,

ik ging vanochtend trainen, want dat moest van u. En zondag kan ik niet, want dan ben ik naar de Efteling. Ik ging met uw pak aan, want dat is goede reclame. Het woei erg hard. Die leuke, blonde mevrouw van het journaal zei dat het ging stormen. Dat denk ik wel vaker als ik haar zie. Ik ging maar fietsen. Toen zag ik uw vrouw en uw hond. En die heet ook Storm! Dus!


Ik ging naar Noordwijk. Dat was best zwaar tegen de wind in. Ik was alleen, dus ik moest ook telkens op kop rijden. Toen ging ik naar Zandvoort. Dat was fijn, maar ook wel een beetje koud. En het zand woei over de straten.


Ik had ook nog een bloedneus.


Daarna ging ik naar Bloemendaal. Ik ging over het Kopje van Bloemendaal heen. En weer. Gelukkig was ik op mijn fiets met die dikke banden. Er lagen zoveel takken. Voor je het weet krijg je een lekke. En omdat ik nog steeds alleen was, moest ik ook weer op kop rijden tegen de wind in naar huis. Ik was best moe en had 170 minuten gefietst.


Ik hoop dat ik het goed gedaan heb.


Groetjes.


PS. Deze is voor u >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten