maandag 18 april 2011

Ik weet het nog niet

Ze zeggen dat je als echte rijder niet zonder kan. Dus eigenlijk zonder moet. Dat je de sport niet serieus neemt als je het niet doet. Je moet jezelf soigneren en dan hoort dat er gewoon helemaal bij. Het is een stuk handiger zonder. Zeggen ze. Het gaat een stuk soepeler zo. Zeggen ze. Het gaat ook sneller. Zeggen ze.

Maar ik weet het nog niet.

Is het niet eigenlijk een aantasting van je mannelijkheid? Remember Samson. Al zijn er die zeggen dat je er g**l van wordt. Waarbij ik me dan weer afvraag wie daar dan g**l van wordt. Dat kan dus ook de verkeerde kant op gaan.
Is het niet eigenlijk een grote vorm van ijdeltuiterij? Ik bedoel, we zijn geen professionals. Waarom zou je je dan gedragen als een?
En dan nog van die praktische vragen. Wanneer dan? Hoe vaak dan? Tot waar dan? Voor je het weet is het einde zoek.

Kortom, ik twijfel nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten