woensdag 15 juni 2011

Ik ga op reis en ik neem mee...

- Gezinsverpakking Veet
- 384 energybars
- Vaseline om vervelende puistjes en plekjes op verkeerde plekken te voorkomen
- 2 liter ‘angstzweet voor afdalingen’
- 1 fiets, 4 wielen, 12 binnenbanden
- Cursusboek hoogtevrees
- Trekzalf voor toch nog vervelende puistjes op verkeerde plekken
- Bumpersticker ‘Nee, ik wil de Galibier niet op’
- Zwembroek (Zal ik die tanga doen? Voor na de Veet?)
- EHBO kistje met veel betadine
- Woordenboek (non, je ne veut pas monter le Galibier)
- Zonnebrand
- Masseuse (blond)
- Scherp mesje voor vervelende puistjes op verkeerde plekken
- Kruidkoek
- 1 gewone broek, 2 hansopjes, 2 zweethemden, mouwstukken, beenstukken, regenhoezen, winterhoezen, 3 shirts korte mouw, 3 shirts lange mouw, windstopper, regenjasje, sokken, schoenen, extra blokjes voor m’n schoenen

Vergeet ik nog wat?

Heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten