zaterdag 22 januari 2011

Leontien stopt


Vandaag heeft ons Leontien (Tinus voor intimi) bekend gemaakt de samenwerking met dit blog met wederzijdse instemming te stoppen. Een geemotioneerde Leontien:

"Nee, dit was het niet joh. Eigenlijk begrepen we elkaar helemaal niet. Ik weet niet wat die gasten willen. Tips over kerstdiners en rode wijn. Daarvoor moet je helemaal niet bij mij zijn. Van fietsen weet ik behoorlijk wat, maar verders...".

Jammer dus?

"Nee, helemaal niet. Blij dat ik er van af ben. Ik huil ook meer van het lachen."

Misschien last van een Erben-Wennemars-bij-Paul-de-Leeuw-gevoel?

"Zie je. Dat bedoel ik nou. Ik ben Leontien. Geen Erben. Pleurt op joh."

De ghostrider zwijgt en stemt toe.

2 opmerkingen:

  1. Ja, ja, rustig maar. Het is overigens de GhostRIDER. Wel een beetje scherp blijven graag.

    BeantwoordenVerwijderen