donderdag 6 januari 2011

Twijfel


Zondag vertrekt het peloton weer voor een gezamenlijke training. Althans, als het weer mee zit. Of rijden we bij nat weer ook? Wat dan misschien ook weer afhangt van het soort fiets(en) dat je in de schuur hebt staan… En als dat niet zo is, ben je dan bereid om de Tacx te ontmantelen en die condoomband om te wisselen voor het echte werk?

Pfff. Waarom zou je überhaupt nu al weer gaan rijden? Juni is nog ver weg en het is koud (terwijl we gaan rijden in – ga ik toch van uit – warm weer). Bovendien rijdt er zondag vast weer een of andere ##**@! te hard op kop die me pijn gaat doen. En als ik ergens een hekel aan heb is het pijn. Of was pijn nou fijn?

Trouwens, die eikel van dat tegeltje in die vorige post moet gewoon z’n kop houden. Als ik geen zin heb, dan ga ik niet! Maar ja, dat voelt ook niet goed. In je nest liggen rotten is immers ook niet alles. En dat uitzicht op Kaap Kont ligt er vaker. Vaker dan dat je de fiets op kunt in deze tijden.

Dussssss wat gaan we doen? Stukkie rijden is best lekker.

Ik denk dat ik gewoon maar ga.

Als het weer een beetje mee zit…

Denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten